Forum www.urban-rivals.strefa.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Akcja podziel się opinią Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
dogierek22
Moderator


Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 127 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:59, 15 Wrz 2011 Powrót do góry

Akcja podziel się opinią czyli poradnik inny niż każdy inny.

Tak wiem, brzmi jak jakaś akcja charytatywna. Smile Stwierdziłem ostatnio iż jest dużo prostszy i ciekawszy sposób na pomoc niedoświadczonym graczom, niż pisanie dla nich poradników. Otóż w myśl zasady, że człowiek uczy się na swoich błędach, damy im możliwość wypracowania własnego stylu gry, jednocześnie pomagając swoim doświadczeniem. Skontrujmy poradnik podzielony na klany, pisany pod tryb gry elo, w którym zamieścimy, to co sądzimy o danym klanie. Jakie karty w nim cenimy i za co, w których sytuacjach mogą się nam przydać, opiszmy często powtarzające się zagrywki, powiedzmy co nieco o stylu gry klanem, o jego wadach i zaletach. W ten sposób damy początkującym graczom garść informacji, na podstawie których będą mogli dokonać wyboru klanu, którym będą chcieli grać i trochę wiedzy taktycznej pozwalającej szybko nacieszyć się jego możliwościami. Poniżej kilka zdań na temat skeelz dla zobrazowania o czym mówię.

Skeelz
Ze względu na swój bonus i silne umiejętności nadrabiające jego nie-bojowy charakter, klan ten jest bardzo dobry przeciwko SoA jak i SoB. Chiara to jedna z obowiązkowych trójek w deckach większości graczy, stanowi typową ścianę dzięki czemu, często wykorzystuję ją do kontrolowania końcówki gry, czyli wbijam się zadającą dużo obrażeń kartą w pierwszych rundach, a następnie bronię się Chiarą przed wyrównaniem gapa. Pomocna jest w tym redukcja damage Redry, a jej niski power przydaje się w uaktywnianiu umiejętności Chiary.

Zwróćcie uwagę na to że:
- Nie opisuje kart (po co to robić jak i tak każdy widzi statystyki i może je sobie porównać z innymi kartami)
- Opisałem jak mogę zastosować karty
- Na początku wspomniałem o zaletach klanu
- Mógłbym jeszcze wspomnieć o wysokim powerze kart, niskim średnim damage, rzadkim banowaniu na elo i paru innych sprawach

I o to mi mniej więcej chodzi Smile

Zachęcam więc do podzielenia się opinią o klanach, którymi gracie w tym temacie lub jako pm w ur. Nick mam ten sam co na forum.

Pamiętajcie: nie opis a zastosowanie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dogierek22 dnia Czw 18:03, 15 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Agish
Moderator


Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 156 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorze

PostWysłany: Pią 13:26, 16 Wrz 2011 Powrót do góry

Dodam, że skeelz to typowy klan grajacy na dwie wygrane rundy, a w poztałych zastawianie się drami, bądź manipulatorami ataku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
mehowpl
user


Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 10 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazowsze

PostWysłany: Nie 17:43, 18 Wrz 2011 Powrót do góry

A może coś o Ulu Watu ktoś powie czy w ogole o klanach z manipulacją mocą w bonusie? Smile

OK, pomyślałem że może napiszę coś o mojej opinii o La Junta którymi ostatnio pogrywam. Lubię ten klan bardziej niż Fang Pi Clang którym zdarzało mi się grywać w przeszłości. Żołdacy mają w swoim składzie kilka naprawdę ciekawych postaci jak choćby Bryan, Gatline, Ray, Emeth czy moja ukochana Isatis Wink ponadto grupkę dopełniają przydatne 2* jak choćby Thormund, Victoria czy Dean lub Wardog oraz 3* z Trish na czele. Taktyka gry nimi nie jest i nie powinna być skomplikowana gdyż nie mają postaci z trucizną ani z +life (Nie licząc biednego Uxoha, którego twórcy skrzywdzili 1 pkt bazowych obrażeń Evil or Very Mad ). Dlatego też najlepszym sposobem gry La jUnta jest wykorzystywanie ich bonusu i umiejętności (często podnoszących moc czy dodających atak) do uderzania w formie 2hko. Ponadto grę ułatwia fakt, że żołnierze mają w swoich szeregach kilku DRów którzy dają więcej możliwości na zaskoczenie przeciwnika. (Nie ma to jak niespodziewany cios Jane Ramba na 2-3 pillach +fury (8dmg) i zakończenie sprawy w np ostatniej rundzie Wardogiem lub inną "niepozorną" 2* (min. 3 dmg) ). Mam nadzieję że komuś pomoże moja opinia którą tu się podzieliłem i zachęcam do grania tym klanem Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mehowpl dnia Nie 10:53, 25 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)