Forum www.urban-rivals.strefa.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Krótki poradnik All Stars i opis ich kart Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Allistdead
user


Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 38 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:13, 08 Cze 2011 Powrót do góry

Inni piszą poradniki, więc i ja postanowiłem jakiś napisać. Akurat jest sezon na All Stars, a ja zaczynałem od tego klanu, więc wybór jest prosty Smile
All Starsi nie słyną może z dużego demage, ale bonus daje im przewagę przy walkach na większej ilości pillzów. Gorzej jak wpadną na klany manipulujące atakiem. Wtedy bywają problemy.
Więc jaka strategia? Mo¿na robić 2HKO, ale do tego potrzeba wysokogwiazdkowców. Można też robiæ life gapa, choć inne klany lepiej się do tego nadają. Najlepiej chyba próbować powstrzymać czołgi wroga swoimi czołgami.
A z kim ich połączyć? Jak dla mnie All Starsi dobrze sprawują się sami, ale połączenie ich z klanem manipulującym atakiem może być ciekawe. Właściwie z niemal każdym klanem dobrze współpracują. Nie połączyłbym ich jednak z Rescue (Rescue tylko mono) albo Ulu Walu. Ci drudzy choć mają przeciwstawny bonus to też nie mają za dużego demage, a głównie to bym u All Stars poprawił.
Jaki lider? Ciekawym pomysłem wydaje siê Eyrik. Jego bonus świetnie współpracuje z bonusem All Starsów przynajmniej na papierze. Hugo zawsze dobry, ale Ambre wydaje się jeszcze lepsza (Różnica 5 punktów mocy!). Niestety to sprawia że nasza taktyka robi siê przewidywalna, a to nie dobrze. Można jeszcze wziąć Ashigaru. Sam ma dobre statystyki a kontratak jest przydatny. To jednak raczej zabawa na T2. Przy 25* na lidera własciwie brak miejsca, lepiej dać jakąś 5* z klanu. W T1 praktycznie nie widuję liderów wśród All Stars.
I na koniec gdzie grać. Polecam Elo bądź T1. Na T2 czy Deatchmach nadają się klany o dużym demage więc raczej bym unikał tych trybów, ale i tam można coś ugrać. Na survivor problemem jest zmniejszająca się ilość pillzów. Ten klan nimi nie manipuluje, ani nie wyciąga z przeciwnika jego pillzów przy pomocy bonusu więc jest ciężko.
A teraz przejdźmy do opisu poszczególnych kart. Od dwójek do piątek. Alfabetycznie.

2*

Ashley 5/1
Umiejętność: -3 Obrażenia Przeciw., Min 2
Całkiem niezły DR. Dobra redukcja, minimum i tylko 2*. Tragiczny demage deklasuje ją jako atakującego ale za 2* nie ma co wymagać więcej. Brać w ciemno.

Cesare 6/1
Umiejętność: Stop Umiej. Przeciw.
SoA to bardzo dobra rzecz ale 1 demage sprawia, że ta karta nadaje się tylko do podłożenia aby pozbyć siê jakiejś wrednej umiejętności wroga. I do tego go zawsze używam Razz Ale i tak warto ją mieć.

Flo 5/2
Umiejętność: Stop Bonus Przeciw.
Oto pogromczyni Nellie, Hermana, Estalta, Slimana, Tuli, Robba i innych. Potęga Wink tyle że z tym swoim 2 demage to przeciwnika ledwie połaskoczesz. No i może robić za DR przeciw Fang Pi Clang, LA Junta czy Berserkz. Polecam bo SoB zawsze się przyda.

Frank 2/6
Umiejętność: -6 Atak. Przeciw., Min 2
6 demage to dużo jak na All Stars, ale 2 mocy to porażka! Nawet z bonusem i umiejętnością ciężko nim wygrać. Można nią wyciągać pillzy z wroga ale uważam że lepiej wziąć bardziej taktyczną dwójkę.

Jessie 7/2
Umiejętność: +2 Życie
Prawie najwyższa moc wśród dwójek i niezły life gap. Niestety trochę droga (ma misję więc może dlatego).

Mario 6/3
Umiejętność: Brak umiejętności
Kolejna karta z misją. Po wykonaniu lepiej ją odłożyć bo są lepsze.

Miss Jessie 6/1
Umiejętność: Wsparcie : +1 Życie
Traktujê ją jako tańszą wersję Jessie. Tylko do mono decku. Wtedy robi lepszy life gap niż Jessie. Jest od niej jednak gorsza, bo ma mniejszą moc i SoA bardziej ją boli.

Stacey 6/2
Umiejętność: Moc +2
8 mocy mają tylko trzy karty w All Stars. Można więc jej użyć do powstrzymania jakichś wrogów o dużym demage ale niskiej mocy. Wolę jednak inne karty w tej roli, choćby Flo czy Cesare. Zazwyczaj są w tym lepsze.

Terry Cr 2/4
Umiejętność: Brak umiejętności
Prawie najtańszy kolekcjoner. To właściwie jedyna zaleta tej karty. Nawet Frank jest lepszy. Zupełnie nie polecam nią grać.

3*

Allison 5/3
Umiejętność: Odwaga : Obraż. +3
Teoretycznie może mieć 5/6. Problem w tym, że trzeba nią atakować a to jest zbyt przewidywalne. Lepiej wziąć kogoś innego.

Amelia 3/5
Umiejętność: Moc +4
Wróg ma kartę kopiującą moc? To na pewno na nią jej nie wystawi. W wersji ekstremalnej (Amelia na odwadze z Ambre i aktywnym bonusem, oraz umiejętnością) można wyciągnąć stosunek mocy 10 do 1! Pięknie ale szanse na to praktycznie zerowe. Raczej dostaniemy wroga z SoA a to praktycznie zabija tą kartę. Karta jest nawet dobra ale nie przeciw Gheist czy Roots.

Bhudd 4/2
Umiejętność: Obrażenia +5
Dużo demage ale mało mocy. No i SoA odbiera mu cały urok. Nie polecam.

Dan 5/3
Umiejętność: -4 Obrażenia Przeciw., Min 4
Niby dużo blokuje ale wysokie minimum sprawia, że jako DR jest słaby. Do ataku też siê nie nadaje. Lepiej zamiast niego wziąć Ashley.

Davina 6/4
Umiejętność: Ochrona : Bonus
Karta stworzona by walczyć z Nightmare i Piranas. Tak poza tym jest trochę średnia. Może być.

Kang 6/4
Umiejętność: -6 Atak. Przeciw., Min 5
Nawet całkiem dobra ta karta. Ciekawe, że Spudd choć lepszy to 3 razy tańszy.

Karen 7/4
Umiejętność: Stop : -3 Życie Przeciw., Min 0
Gheist, Roots to karta na was. Świetne minimum, ale umiejętność niepewna. Raczej wziąłbym coś innego.

Katsuhkay 2/5
Umiejętność: Odwaga : Moc +2
Słaba karta. Nawet jak umiejętność jest aktywna to marnie się spisuje. Zdecydowanie wymienić na inną kartę.

Kimberley 3/6
Umiejętność: Brak umiejętności
Duży demage i mała moc oraz brak umiejętności. Zdecydowanie brać coś innego.

Lewis 7/3
Umiejętność: Brak umiejętności
Statystyki nawet, nawet ale i tak lepiej już wziąć Karen. Dla mnie średniak.

Mikki 3/4
Umiejętność: Brak umiejętności
Najsłabsza 3* karta All Stars. Tylko do kolekcji bo do grania już nie.

Randy 5/6
Umiejętność: Moc : Moc Przeciw.
Tą umiejętność raczej mają karty 2*, no ale one zrównują się mocą z przeciwnikiem a Randy dzięki bonusowi ma przewagę. Sprawdza się nawet dobrze. SoA zbytnio go nie rani bo wciąż ma te 5 mocy (inne takie karty mają mniejszą moc). Problem jest gdy wróg ma również manipulację mocą. Zwłaszcza własną (Amelia zje go na śniadanie). Polecam choć trzeba go umieć użyć.

Robb Cr 5/4
Umiejętność: -3 Moc Przeciw., Min 4
Odkąd gram w Urban Rivals ta karta miała bana na elo. Robb miażdży 7 powerowe karty. Karta dobra a nawet bardzo dobra ale ma trochê mały demage.

4*

Alexei 6/5
Umiejętność: Stop Umiej. Przeciw.
Taki lepszy Cesare. W przeciwieństwie do niego nadaje się też do ataku, a nie tylko do obrony. Niestety ma pecha bo to równocześnie gorszy Striker. Gdyby nie ban tego drugiego na elo nikt by nim nie grał, a tak jest dosyć popularny.

Asporov 7/3
Umiejętność: Wsparcie : +1 Obrażenia
Druga z postaci All Stars tylko do mono decku. Potrafi mocno uderzyć i to je plus. Muszę przyznać że dobrze siê spisuje, choć SoA bardzo go krzywdzi.

Harrow Ld 6/7
Umiejętność: Ochrona : Moc
I oto mamy legendarną kartę. Wyposażony w nową umiejętność Harrow jest bardziej stabilny niż Asparov, a równie mocno uderza. Nareszcie broń na Caleusa, Robba czy inne Tule.

Liu 5/7
Umiejętność: Odwaga : Stop Bonus
Mógłbym rzec że to lepsza Flo, ale... No właśnie. Gdyby nie odwaga to wziąłbym ją do decka a tak przy jej dosyć małej mocy wolę kogoś innego.

Loma Noju 6/4
Umiejętność: +1 Życie Na Obrażenie
Potencjalnie dodaje najwięcej życia u All Starsów (jak mu włączyć furię). Tylko czy potrzebny? Ma niezłą konkurencję wśród 4* więc ciężko znaleźć na niego miejsce.

Marina 7/5
Umiejętność: -3 Obrażenia Przeciw., Min 1
Najlepszy DR u All Starsów. A i przyłożyć potrafi. Nie dziwię się że troszkę kosztuje. Na T2 obowiązkowa, ale na T1 chyba lepiej wziąć Ashley, a na Miejsce Mariny dać coś bardziej ofensywnego.

Quinn 6/6
Umiejętność: Odwaga : Moc +2
Najnowsza z kart tego klanu. Należy do tych trzech, co mają 8 mocy. Lepsza od Stacey, ale w przeciwieństwie do tamtej te 8 mocy ma tylko na odwadze (aż się prosi jej dołożyć Ambre). Rzekłbym iż mimo tego jest dobra, choć ma tu też niezłą konkurencję.

Spudd 7/4
Umiejętność: -8 Atak. Przeciw., Min 5
Zabójcze połączenie wysokiej mocy, obniżenia wrogiej mocy i ataku. Ta karta wgniata większość wrogów w ziemię. Widząc jego atak większość przeciwników podda rundê, zwłaszcza jak sami nie mają manipulatorów ataku. Niestety ta karta ma jedną wadę. Słaby demage.

Striker 6/6
Umiejętność: Stop Umiej. Przeciw.
O 1 większy demage niż u Alexeia i ban na Elo. I jest 10 razy droższy niż Alexei. A tak poza tym to jest bardzo dobry.

5*

Dallas 7/6
Umiejętność: +2 Życie
Ostatnia karta na liście dodająca życie w tym klanie. Niestety dla niej ma wśród 5* niezłą konkurencję.

El Gringo 6/7
Umiejętność: -2 Moc Przeciw., Min 6
Statystyki dobre. Umiejętność niby też ale wolałbym niższe minimum.

Essie 7/5
Umiejętność: Odwet : Moc +3
Potencjalnie najwyższa moc w klanie, ale 5 demage to słabo. Lepiej wziąć inną kartę.

Eyrton 8/5
Umiejętność: Brak umiejętności
Lider klanu i równocześnie najtańsze 5* All Stars. Ma najwyższą możliwą bez bonusów moc, ale 5 demage i brak umiejętności to porażka. Używałem go i zdecydowanie wolę kogoś innego.

Hammer 6/7
Umiejętność: Odwaga : Obra¿. +2
Największy demage u All Stars. Szkoda że tylko na odwadze.

Lamar Cr 6/8
Umiejętność: Stop Bonus Przeciw.
Przeczytajcie jeszcze raz o Flo i zamieńcie uwagę o łaskotaniu na: "jego uderzenie jest jak rąbnięcie kijem bejsbolowym w twarz". Zaprzeczenie stwierdzenia, że Cr musi być słaby.

Oyoh 7/7
Umiejętność: Brak umiejętności
Najbardziej stabilna i pewnie najpopularniejsza piątka w tym klanie. Zdecydowanie polecam.

I to na razie tyle. To mój pierwszy w życiu poradnik więc jak ktoś ma jakieś uwagi to komentować. Tylko nie za ostro, żebym siê nie zraził Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Allistdead dnia Nie 16:56, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)